Zawartosc tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash


Aby zamówić sprawozdanie OPAK za lata 2011-2014 należy się zarejestrować.
Panel logowania znajduje się po prawej stronie.

UWAGA! Rejestracja zajmie tylko kilka minut. Jest wymagana ze względów bezpieczeństwa Państwa danych.

Na wybrany adres mailowy można założyć wyłącznie jedno konto.
Jeżeli masz już założone konto, zaloguj się, by złożyć nowe sprawozdanie OPAK.  



INSTRUKCJA JAK ZAMÓWIĆ SPRAWOZDANIE OPAK PRZEZ PORTAL opaki.pl


KROK 1

Po rejestracji na podany adres mailowy otrzymają Państwo wiadomość z linkiem aktywującym konto.
Aby aktywować konto należy kliknąć w przesłany link.
Po aktywacji konta można zalogować się w portalu i rozpocząć procedurę zamawiania sprawozdania OPAK poprzez kliknięcie w zakładkę ZAMÓW SPRAWOZDANIE.

KROK 2

Należy podać dane firmy.
Na tym etapie konieczne jest także przeczytanie i zaakceptowanie regulaminu portalu.

KROK 3

Policz opakowania i wybierz właściwe sprawozdanie.


Należy wybrać rodzaj sprawozdania OPAK, który chcemy zamówić.

OPAK-1 - składa wytwórca opakowań, informuje o masie wytworzonych opakowań - „puste” opakowania.
OPAK-2 - składa importer opakowań oraz firma dokonująca wewnątrzwspólnotowego nabycia opakowań, informuje o masie przywiezionych z  zagranicy opakowań - „puste” opakowania.
OPAK-3 - składa eksporter opakowań oraz produktów w opakowaniach oraz firma dokonująca wewnątrzwspólnotowej  dostawy opakowań oraz   produktów w opakowaniach, informuje o masie wywiezionych opakowań za granicę - „puste” opakowania + opakowania wraz z produktem.

W sprawozdaniach OPAK-1 i OPAK-2 należy wypełnić rubryki dotyczące zawartości metali ciężkich w opakowaniach.
W zakładce Metale Ciężkie znajdują się szczegóły dotyczące tego zagadnienia.

KROK 4

Wybieramy rok, za który zamawiamy sprawozdanie oraz wpisujemy odpowiednie ilości opakowań.

Wartości należy wpisywać w pełnych kilogramach.

Po wypełnieniu sprawozdania klikamy ZAAKCEPTUJ - zamówienie zostanie wtedy złożone.
Kliknięcie w krzyżyk spowoduje rezygnację z zamówienia sprawozdania.

Po zamówieniu sprawozdania pojawia się tabelka informująca o statusie zamówienia.  

Gdy zamówienie zostanie przez nas zaakceptowane otrzymają Państwo na podany adres mailowy fakturę proforma.
Po jej opłaceniu, wyślemy Państwu tradycyjną pocztą zamówione sprawozdanie lub sprawozdania oraz właściwą fakturę VAT.

UWAGA! Otrzymane sprawozdanie należy opieczętować, podpisać i wysłać do właściwego urzędu marszałkowskiego.


W razie wątpliwości prosimy o kontakt:

Sławomir Przygoda
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
502 066 027